Friluftsliv i sosiale medier

Hvordan få flere nordmenn i alle aldersgrupper til å komme seg ut og oppleve norsk natur? Jo, starte i SoMe.

I forbindelse med frivillighetens år i 2022 og signalarrangementet #sammen på tur ønsket Norsk Friluftsliv å rette fokuset mot bredden av muligheter som finnes i norsk natur. Det er ikke bare toppturer Norge kan by på, det er også de kortere og mer tilgjengelige turene.

Friluftsliv kan være mer mye, og selv om ikke ALT er for deg, så finnes det garantert en aktivitet som vekker nysgjerrigheten. Nettopp den innsikten ble utgangspunktet for ulike, kreative uttak knyttet til arrangementet.

Dette har Elg gjort for Norsk Friluftsliv:

Instagram:

  • Innholdsproduksjon (tekst og video)
  • Annonseringsløp

Sjekk Instagram-siden her!

Facebook:

  • Innholdsproduksjon (tekst og video)
  • Annonseringsløp

Sjekk Facebook-siden her!

Snapchat:

  • Innholdsproduksjon
  • Annonseringsløp

YouTube:

  • Innholdsproduksjon
  • Annonseringsløp

Sjekk YouTube-siden her!

I tillegg:

  • Tekst og foto til norskfriluftsliv.no
  • Kreative konsepter
  • Kampanjemateriell til utendørsannonsering